.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمک ۴۰۰۰۰۰دلاری برای سرنگونی ایران!؟

بر اساس متنی که از سوی سفارت آمریکا در لندن به هیلاری کلینتون وزیر خارجه این کشور و سفارتخانه های آمریکا در باکو، عشق آباد، آنکارا، برلین، برن، بغداد، پاریس، وین، دوبی، استانبول و نمایندگی آمریکا در سازمان ملل فرستاده شده است، اشاره شده که ایران در سال ۲۰۰۹ دچار ناآرامی هایی خواهد شد، لذا این سفارتخانه ها باید آمادگی برای این ناآرامی ها داشته باشند.

در این گزارش همچنین آمده است: سفارت آمریکا در لندن طرح هایی را برای سرنگونی حکومت ایران تصویب و مورد حمایت قرار داده است که از جمله این طرح ها حمایت از گروه های دانشجویی مخالف حکومت ایران در انگلستان است که با ایران در ارتباط هستند، علاوه بر این، سفارت آمریکا از طرح های مطرح شده در کارگاه آموزشی در دانشگاه دورهایم نیز حمایت می کند.

اما طرح های تصویب شده دانشگاه دورهایم چه طرح هایی هستند؟

۱ ـ طرح بحث در مورد سازمان های غیر دولتی حامی حقوق زنان در ایران. در این طرح سفارت آمریکا ۷۵۰۰۰ هزار دلار به دانشکده امور دولتی دانشگاه دورهایم پرداخت می کند. هدف این طرح توانمندسازی سازمان های غیر دولتی حامی حقوق زنان در ایران و ایجاد یک پل ارتباطی بین سازمان های داخل ایران با سازمان های مشابه انگلیسی و آمریکایی است.

۲ ـ طرح گفتگوهایی درباره جامعه مدنی ایران با بودجه ۱۲۳۰۰۰ دلار، برای متصل کردن افرادی که در موسسات تحقیقات استراتژیک ایران کار می کنند با همتایان انگلیسی و آمریکایی شان.

۳ ـ طرح بحث هایی درباره دانشجویان ایرانی و تاثیر آنان در ایجاد تغییرات در ایران با مسلح کردن اندیشمندان ایرانی با الهیات غربی با بودجه ای بالغ بر ۹۱۰۰۰ دلار.

۴ ـ آموزش روزنامه نگاران ایرانی برای مقابله با حکومت ایران و ایجاد رسانه های مخالف حکومت ایران. این طرح جمعا حدود ۸۰۰۰۰ دلار بودجه برای خود دارد.

۵ ـ طرح کمک ۴۸۰۰۰ دلاری برای برگزاری یک کنفرانس یک روزه برای ساماندهی دانشجویانی که خواهان تغییر فرهنگی و سیاسی در ایران هستند.

کمک وزارت خارجه آمریکا به دانشگاه دورهایم که سر جمع در قالب یک پروژه ۴۰۰۰۰۰ دلاری است، تنها بخشی از این کمک هاست که به صورت خلاصه وار بیان شده است و «تابناک» شرح مفصل گزارش منتشر شده توسط فارین پالسی ژورنال را متعاقبا منتشر خواهد کرد./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.162 seconds.